سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

مناجات نامه

خداوندا

       پریشانم...  

            چه می خواهی تو از جانم؟

                  مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی

 

خداوندا

      تو مسئولی...

          تو می دانی؟!...نمی دانی ... نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است

               چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

 

خداوندا

      نمی بینی چه تنهایم؟

           نمی بینی خروش سیل غمهایم؟

 

خداوندا

     این انصاف است؟...

          که من سرشار احساس و نباشد ذره ای احساس به سوی من

 

خداوندا

     نگاهی کن ... منم ... اینجا

          کسی را جز همین یک قطره ی اشکم ندارم تا بگویم درد دل با او

 

خداوندا

     فریدون را که یادت هست؟!

         فریدون ... او که گفت ...

            "من که از پژمردن یک شاخه گل ،

                از نگاه ساکت یک کودک بیمار ،

                    از فغان یک قناری در قفس ،

                        از غم یک مرد در زنجیر-حتی قاتلی بر دار-

                            اشک در چشمان و بغضم در گلوست .

                               وندرین ایام زهرم در پیاله،اشک و خونم در سبوست"

                                   مرگ دل را از کجا باور کنم؟؟؟

 حداوندا

      مشو راضی ... مشو راضی به ذره ذره با رنج مردن این دل ...

           دلی که صاف و صادق بود ...

                دلی که پاک و عاشق بود ...

                     دلی که کس زبانش را نمی فهمید ... 

                                            .                      

                                            .

                                            .  

                           دل عاشق ... دل تنها


پانوشت ۱: نمیدانم این اشعار از کیست ولی بسیار زیباست.

پانوشت ۲: بهیچ عنوان این نوع مناجات را کفرگویی نمیدانم.

نظرات 2 + ارسال نظر
جهان باکس یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.jahanbox.com


سلام .خوبی .معلومه کجایی؟ .این قدر گشتم تا اسم وبلاگت رو پیدا کردم می تونی با ثبت لینکت آمارت رو اینقدر افزایش بدی که خودت هم باور نمی کنی . برو تو سایتشون بعد به قسمت لینک خود را اضافه کنید برو و لینکت رو ثبت کن و کد تولید شده رو تو قسمت ویرایش قالب بریز خیلی با حاله.یه بار لینک باکس رو نشون بدی یه بار لینکت رو اول همه لینک باکس ها نشون میده اسم سایتشون هم
www.jahanbox.com
خوشحال خواهم شد اگر وقت کردی سری هم به سایت من که حاوی مطالب متنوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است بزنی. اگرسایت منو در پیوندهای وبلاگت با نام ( روزنامه نگار تازه کار)
http://rooznegar2.persianblog.ir/
قرار بدی ممنون هستم بعد بگو به چه نامی در سایتم لینکت کنم.
ضمنا وبلاگ دوست خوبم زهرا با نام قاصدک و به آدرس
http://baghasedak.persianblog.ir/
خیلی جالب و باحاله
اگه از سایتهای پاسا‍ژ اینترنتی تجارتگر به آدرس
www.tejaratgar.ir
و مدیریت آگهی و بازرگانی تجارتگر به آدرس
www.tejaratgar.com
سری بزنی چیزای خوب زیادی می بینی امتحان کن

سیاوش یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

بسیار شعر زیبایی هست
همیشه عاشق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد