سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

 

 

یک روح میتواند بسیار بی رحم باشد به صورتی که نمیتوان برای آن حد ومرزی تعریف کرد .

به نظر من برای 2 چیز نمیتوان حد و مرزی تعریف کرد :

1.      میزان حماقت نوع بشر

2.      میزان بی رحمی یک روح

 

البته انیشتن جمله جالب­تری داره .

انیشتن میگه برای دو چیز نمیتوانم حد و مرزی تعیین کنم ، میزان حماقت بشر و میزان گستردگی عالم کائنات که البته در مورد دومی آنچنان مطمئن نیستم .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://kashanleader.blogfa.com

حاجی سلام.اول صبح با کلی ذوق وشوق و بعد از کلی وقت اومدیم وبلاگت می بینیم یه چیزایی نوشتی که در حد شعور ما نیست!آدم چاشتا رو چه به انیشتین.کائناتم کجا بود؟

حسین سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

ببین حاج رضا کلا این آپت رو قات زدی البت کلا قاتی داشتی
اگه انیشتین میدونست تو نظراتش رو کپی میکنی به اسم خودت عمرا انیشتین میشد
حالا که چی ؟ بشر احمق هست یا نه به من و تو چه ؟؟
خوبه ما هم جزو همون بشریم ها!!
البت خوشم میاد اعتماد به نفست بالاست

رضا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.sayesepid.blogsky.com/

اتفاقا دقیقا مشکل و راه حل همینه .
اینکه باور کنیم احمقیم .
اینکه باور کنیم ما هم میتونیم اشتباه کنیم یا اینکه همه چیزی که فکر میکنیم درست نیست .
تا یک سری چیزها رو باور نکنیم به اون چیزایی که باید برسیم نمیرسیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد