سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

سایه سپید

داستان سرگشتگی های یک من

آکهی تبلیغاتی

 

 

شاهکار مرگ حاتمی کیا رو از دست ندید .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ

برو بابا دلت خوشه حاج رضا
مرده شور حاتمی کیا و اون شاهکار مرگش رو ببرن
زندگی کن!!وقتی ندونی زندگی یعنی چی ، مرگ رو میتونی بفهمی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.sayesepid.blogsky.com/

سلام داش حسین (با اینکه نمیدونم کدوم داش حسین هستی)
در مورد اینکه دلم خوشه :
نه فکر نمیکنم اینطور باشه
در مورد اینکه مورد شوره حاتمی کیا رو ببرن هم هووووووووووی ی ی
حواستو جمع کن که من حاتمی کیا رو خیلی خفن لاو میدارم .
در مورد آخرین جملت هم عرض کنم که من دقیقا بر عکس تو فکر میکنم .
من عقیده دارم تا مرگ رو درک نکنی و نفهمی نمیتونی هدف از زندگی رو درک کنی و ارزش ثانیه ها و انتخاب هات رو بفهمی .
تو اصطلاح مهندسی به این میگن مهندسی معکوس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد